مناسب ترین لپ تاپ برای بازی

بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

مناسب ترین لپ تاپ برای بازی

دانلود رایگان بهترین بازی لپ تاپ

  • کارت گرافیک Geforce GTX 1660Ti با ۶ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  • بدنه قوی با ضخامت کم
  • بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت زیر 15 میلیون تومان
  • تعمیرات آبخوردگی تلویزیون
  • مدارس و دانشگاهها

laptopاین چهار دسته عبارتند از لپ تاپ صنعتی، گیمینگ، معمولی و الترا. هر یک از این چهار نوع لپ تاپ قابلیتهای خاص و منحصر به فرد خود را دارند که باید بر اساس نیاز و آمالی که دارید، یکی را انتخاب کنید. لپ تاپهای صنعتی معمولا قیمت پایینی دارند اما به شدت سیستم قدرتمندی دارند و خیلی از قطعات اصلی آن مانند رم، هارد، گرافیک و… را میتوانید ارتقاء دهید. اما چرا این سیستمها از قیمت کمتر یا به نوعی از مقبولیت قیمت لپ تاپ dell کمتری برخوردار هستند؟ چون که این نوع از لپ تاپها حدودا بین 2.5 تا 5 کیلوگرم وزن دارند که به نوعی با ویژگی اصلی لپ تاپ، یعنی قابل حمل بودن در تناقض است. چون حمل آن واقعا دشوار است. اما این نوع لپ تاپ، هیچ محدودیتی برای نمایش بازی لپ تاپ درخور شما ندارد. عمدهترین و تنها دلیل بد بودن لپ تاپهای صنعتی با توجه به ویژگیهای ممتاز و قیمت کمی که دارند، وزن زیاد آنها میباشد.

مهم رایانه برنامه‌های تلفن هوشمند

laptopبهترین لپتاپهای گیمینگ (gaming laptop) در اشکال و اندازههای مختلف برای نیازها و بودجههای مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند. مسلما با یک مدل گران قیمت با بالاترین گرافیک و بهترین نمایشگر بهترین سطح کیفیت بازی را تجربه میکنید، اما بسیاری از ما نمیتوانیم چنین سیستمی با این میزان کیفیت را بخریم. انتخابهای دیگر مقرونبهصرفه و لپتاپ استوک گیمینگ نیز در بازار موجود هستند که با قیمت مناسبتری عرضه میشوند. خوشبختانه، امروزه گزینههای بیشتری برای انتخاب سیستم بازی، از لپتاپهای گران قیمت گرفته تا لپتاپهای استوک گیمینگ وجود دارد. برخی با کارتهای گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه میشوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرحهای کارآمدتر Max-Q میروند که شاسی نازکتر و فن کم صداتری دارند. در حالی که بسیاری از بهترین لپتاپهای گیمینگ با صفحه نمایش 1080p و نرخ تازهسازی بالا عرضه میشوند، برخی از آنها دارای صفحه نمایش 4k هستند. همچنین سرعت برخی لپتاپهای گیمینگ به ۳۶۰ هرتز میرسد.

چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد. فقط یک دسته ای از ما با یک 3 بنیادی رایانه قوانین

برای خرید کیس کامپیوتر می توانید به یک آنلاین شاپ تخصصی فروش قطعات جانبی کامپیوتر و یا بازار فروش این قبیل قطعات مراجعه کنید و از میان گوناگونی مدلهای مختلف، کیس مورد نظر خود را خریداری کنید. پیش از اقدام برای خرید، لازم است نوع استفادهای که قرار است از سیستم رایانهای خود داشته باشید و همچنین هزینهای که قرار است صرف خرید کیس کنید را مشخص نمایید. این کار در انتخاب هرچه بهتر کیس کامپیوتر مناسب شما نقش بسزایی را ایفا میکند. نوع استفاده شما میتواند گزینه و یا گزینههای مناسب معرفیشده به شما جهت تهیه کیس کامپیوتر را تحت تاثیر خود قرار دهد. 4. کیسهای مخصوص کارهای طراحی یا اصطلاحا Rendering. یکی از موضوعاتی که به صورت چشمگیری قیمت کیس کامپیوتر را تحت تاثیر خود قرار میدهد، این است که کیس انتخابی شما از نظر کاربری جز کدامیک از 4 دسته نام برده شده قرار میگیرد. از دیگر مواردی که قیمت کیس را تحت تاثیر خود قرار میدهد، میتوان به ظاهر کیس اشاره کرد.

پورتهای USB 3.0، USB 2.0 و انواع مختلف USB نایپ C و …

laptopاین پورت رابطی بین لپ تاپ و دستگاه ویدئو پروژکتور است و با توجه به نسل آن قابلیت نمایش ۴K را نیز دارند. پورت VGA نیز رابطی برای نمایش تصاویر در نمایشگرها و ویدئو پروژکتور است. این پورت از نوع آنالوگ بوده و در لپ تاپهای نسل جدید کمتر دیده میشود. این پورت که یکی از کاربردیترین پورتهای تعبیه شده روی بدنه لپ تاپ محسوب میشود، در انواع مختلف وجود دارد. پورتهای USB 3.0، USB 2.0 و انواع مختلف USB نایپ C و … شامل این دسته هستند و از سرعت انتقال مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهند. مولفه دیگری که باید قبل انتخاب لپ تاپ در بررسی کنید، نوع سیستم عامل است. سیستم عامل ویندوز و مک جزو مشهورترین سیستم عاملهای بازار هستند. سیستم عاملهای کروم، لینوکس و DOS نیز از جمله سیستم عاملهای شناخته شده لپ تاپ هستند. بررسی کنید که مشخصات فنی دقیقا همانهایی است که باید باشد، لپ تاپ را روشن کنید و با آن کار کنید و ببینید سیستم درست کار میکند یا نه.

مهم کامپیوتر برنامه‌های تلفن هوشمند

اگر گیمر هستید و میخواهید بازیهای جدید را با بهترین کیفیت تجربه کنید، کامپیوتر گیمینگ میتواند یکی از بهترین تجربهها را برای شما به همراه داشته باشید. به طور معمول خرید کامپیوتر گیمینگ هزینه زیادی به همراه دارد، اما باز هم میتوانید سیستم گیمینگ ارزان قیمت خریداری کنید. البته سیستم گیمینگ ارزان به این معنی نیست که بازیها با کیفیت بدی اجرا شوند؛ بلکه حداقل نیازهایی که به واسطه آن میتوانید بازیها را با کیفیتی قابل قبول اجرا کنید را پیش رویتان قرار میدهد. اگر به فکر خرید کامپیوتر گیمینگ افتادهاید، باید بودجه خودتان را مشخص کنید. میتوانید کیس گیمینگ ارزان در اختیار داشته باشید یا میتوانید قیمت کامپیوتر گیمینگ مورد نظر خودتان را پیدا کنید و برای خرید آن برنامهریزی دقیقی انجام دهید. قیمت کامپیوتر گیمینگ کاملا به سختافزاری که برای آن تهیه میکنید بستگی دارد. میتوانید از جدیدترین پردازندههای اینتل یا AMD یا جدیدترین کارتهای گرافیکی این دو شرکت استفاده کنید و یک کامپیوتر گیمینگ فوقالعاده در اختیار داشته باشید.

A - Z از لپ تاپ

فوتبال بازی کردن در لپ تاپ حس بی نظیری دارد. چون همیشه و هر جا میتوانید شروع به بازی کردن کنید. بازی کردن در لپ تاپ یک حسن بسیار عالی دارد. زیرا محدودیتهای زمانی و مکانی تا حدودی رفع میشوند. این را هم میدانیم که همهی لپ تاپها برای انجام یک کار مشخص ساخته نمیشوند و هر یک از آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. اما برای بازی کردن، بهترین لپ تاپ موجود، لپ تاپهای سبک گیمینگ هستند که این روزها قیمت واقعا بالایی دارند. بهترین بازی لپ تاپ بازی است که شما بتوانید با آن اُنس بگیرید. در این مقاله ما به یک سری از بازیها اشاره کردیم که میتوانید آنها را امتحان کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت ایموجو علاوه بر دانلود انواع بازی های موبایلی، با مراجعه به دسته آموزش بازی با تمامی مراحل بازی آشنا شوید و از بازی کردن لذت ببرید.

laptopدر مقالهی پیشرو، قصد داریم تا بهترین و جدیدترین لپتاپهای بازار را بهصورت یکجا برای کاربریهای روزمره و بازی/مهندسی در بازههای قیمتی مختلف معرفی کنیم. در انتها بهترین گزینهای که با حداکثر بودجهی خود میتوانید تهیه کنید، لپتاپ ThinkBook 15 G2 لنوو است. این لپتاپ برای کارهای گرافیکی سنگینتر به پردازندهی گرافیکی مجزای MX450 انویدیا مجهز شده است. در کنار آن تراشه Core i3 1115G4 بههمراه هشت گیگابایت رم، فضای ذخیرهسازی هیبریدی متشکلاز یک ترابایت HDD و ۲۵۶ گیابایت SSD و صفحه نمایش Full-HD TFT LCD کمبودهای مدلهای معرفیشده قبلی را پوشش میدهد. اگر کاربری شما به وجود پردازنده گرافیکی مجزا وابسته نیست یا بهندرت مورد استفاده قرار میگیرد، درعوض ظرفیت بیشتر رم برای شما مهمتر است، لپتاپ اچ پی G8 255 به شما پیشنهاد میشود. تا سقف ۲۵ میلیون تومان، لپتاپ ایسر Aspire 5 اولین لپتاپی است که میتوانید با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i5-1235U تهیه کنید. این تراشه از Core i7-1165G7 قدرت پردازشی بیشتری را ارائه میدهد.

مهم لپ تاپ برنامه‌های تلفن هوشمند

این اعداد ذخیره و برای محاسبات استفاده میشوند. در واحدهای سنتی حافظه، بیتهای کوچک با بارهایی معرفی میشوند که تعیین میکند صفر باشند یا یک. با این حال، رایانههای کوانتومی انعطاف پذیری بیشتری دارند، چرا که آنها کاملا از قوانین فیزیک استاندارد قیمت لپ تاپ i5 پیروی نمیکنند. رایانههای کوانتومی به بیتها اجازه میدهند به طور همزمان هم صفر باشند هم یک. فیزیک کوانتومی به الکترونها اجازه میدهد تا در یک زمان چندین حالت داشته باشند و کیوبیتها(واحد پایهای پردازش کوانتومی) در حالتهای همپوشان وجود دارند. این ویژگی، چندحالتی(superpositioning) نامیده میشود و به رایانههای کوانتومی اجازه میدهد چندین عملیات را آزادانه بر روی مقادیر انجام دهند و با یک رایانه معمولی متفاوت است که باید این عملیاتها را به صورت متوالی و نوبتی پردازش کند. در حالی که دانشمندان علوم رایانه یک درک کلی از این تفاوتها داشتند، مطالعات آی.بی.ام تایید کرد که چگونه سیستمهای کوانتومی قدرتمند با رایانههای معمولی مقایسه میشوند. محققان با استفاده از یک مدار کوانتومی که یک مسئله جبری خاص را حل میکرد، مزایای استفاده از محاسبات کوانتومی را نشان لپتاب استوک دادند.

  • نوآوری: 7 از 10
  • پردازنده گرافیکی
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۲۴۰۰ قابل ارتقا به ۱۶ گیگ
  • لنوو (Lonovo)
  • به ease of access ← Keyboard بروید
  • دارای خنک کننده قدرتمند

 

laptopاما برای آنهایی که ارتقای رایانه تا سالها یک گزینه مهم و اولویت بالا نیست و از طرف دیگر حوصله انتخاب و اسمبل کردن رایانه هم ندارند بهتر است از کامپیوترهای آل این وان استفاده کنند. آل این وانها معمولاً با صفحه نمایشهایی به اندازه حدودی ۲۵ اینچ و بزرگتر به بازار عرضه میشوند؛ این در حالیست که لپتاپ عموماً به نمایشگرهای ۱۶ اینچی مجهز هستند. وجود این نمایشگرهای بزرگ و باکیفیت است که قیمت آل این وانها را بالا برده است. دیگر تفاوت این دو دستگاه در حمل و نقل است؛ لپتاپها معمولاً به باتری مجهز هستند و از این رو میتوانند برای چند ساعت بدون برق کار کنند. اما در نقطه مقابل آل این وانها باتری ندارند. وزن آل این وان نسبت به لپ تاپ بیشتر است و نمیتوانید آنها را در کیفهای معمولی جا دهید. بنابراین کسانی که نیاز به جابجایی دستگاه خود ندارند و صفحه نمایش بزرگ را نیز ترجیح میدهند، سرغ آل این وانها میروند. چرا باید آل این وان بخریم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک، ،
نويسنده : عابد